Olé, Olé!
B2C produktová komunikace pro SEAT
1x Zlatá
Česká cena za PR
1x Stříbrná
Česká cena za PR
Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly. Zdá se to nemožné? Není. Jen musíte postavit na hlavu zažité postupy. Tedy nikoliv vyvinout produkt a pak přemýšlet, jak ho komunikovat, ale rovnou vymyslet něco, co má v sobě maximální komunikační potenciál. Navíc musíte být první, koho to napadne.
Zorka Mašková
Key Account Manager
KONTEXT A VÝZVA
Automobilová značka SEAT přicházela s produktem SEAT OLÉ (operativní leasing pro fyzické osoby) do nepříliš využívaného segmentu na trhu financování automobilů. Abychom tento produkt zatraktivnili, připravili jsme společně nadstavbu SEAT OLÉ SPORT, se kterou chtěl SEAT oslovit sportovně zaměřené řidiče. Podobný produkt, zaměřený na sportovní modely žádná jiná automobilka nenabídla. Mezi hlavní rizika patřila skutečnost, že mezi českými motoristy stále převládá názor, že je lepší vůz vlastnit než si jej pronajmout. S tím souviselo riziko nezájmu médií a obchodního neúspěchu produktu.
ŘEŠENÍ
S klientem SEAT a jeho kreativní agenturou jsme společně připravili komunikační projekt SEAT OLÉ SPORT. Na operativní leasing jsme nabídli sportovní vozy Seat Leon Cupra. To zatím nikdo neudělal, na operativní leasing jinak koupíte jen samá „nudná“ rodinná auta. Propagaci jsme postavili především na kreativních aktivitách se závodním jezdcem Petrem Fulínem.
VÝSTUPY A VÝSLEDKY
Odezva v médiích byla fenomenální – celkem 131 výstupů včetně celostránkových materiálů, naše videa byla převzata v největších médiích jako novinky.cz nebo auto.cz. Zejména ale bylo uzavřeno 263 smluv na operativní leasing pro fyzické osoby, z toho 129 právě na sportovní vozy – tedy čísla, která vysoce překonala veškerá očekávání. Ke zdánlivě nudnému produktu, jako je finanční instrument, jsme dokázali díky PR přitáhnout mimořádnou pozitivní pozornost médií. To výrazně napomohlo i k celkovému zásadnímu posílení značky SEAT na českém trhu.
131
výstupů v médiích
263
uzavřených smluv
POUŽITÉ NÁSTROJE
Celoroční projekt byl rozfázován a zahrnoval všechny obvyklé PR nástroje. Klíčové bylo upozornit na unikátnost projektu zaměřeného na sportovní vozy. V projektu proto nechyběly takové lahůdky jako souboj závodního vozu SEAT se stíhačkou MiG nebo sjezd z Ještědu, kdy závodní auto jelo po silnici a závodník-biker se řítil terénem.
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
Hradní index Kláštorná Kalcia
B2C komunikace pro Kofolu
Minerálka Kláštorná Kalcia je spojená s tématem fyzické dřiny. A my jsme potřetí po sobě přišli s novým nápadem, jak na tomto spojení vystavět příběh.
Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ
Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu
Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.
Margaríny pro srdce i planetu
Integrovaná komunikace pro Upfield
Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.
Sražení a nabouraní
Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu
Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!
Dříč roku
B2C komunikace pro Kofolu
Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.
Soutěž SME EnterPRIZE
B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu
Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.
Z novináře bojovník?
B2C komunikace pro SEAT
Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…
Jak se prodává Audi A8
B2C komunikace pro Audi
Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny do českých hor?
Slušná káva
Korporátní komunikace pro LMC
Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.
Jedlo pre ajťákov
HR komunikace pro T-Systems Slovakia
„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.
20 let T-Mobile: Žádná nuda
Korporátní komunikace pro T-Mobile
Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.
Olé, Olé!
B2C komunikace pro SEAT
Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.