Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

1x Zlatá
Česká cena za PR

1x Stříbrná
Česká cena za PR

maskova

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly. Zdá se to nemožné? Není. Jen musíte postavit na hlavu zažité postupy. Tedy nikoliv vyvinout produkt a pak přemýšlet, jak ho komunikovat, ale rovnou vymyslet něco, co má v sobě maximální komunikační potenciál. Navíc musíte být první, koho to napadne.

Zorka Mašková

Key Account Manager

KONTEXT A VÝZVA

Automobilová značka SEAT přicházela s produktem SEAT OLÉ (operativní leasing pro fyzické osoby) do nepříliš využívaného segmentu na trhu financování automobilů. Abychom tento produkt zatraktivnili, připravili jsme společně nadstavbu SEAT OLÉ SPORT, se kterou chtěl SEAT oslovit sportovně zaměřené řidiče. Podobný produkt, zaměřený na sportovní modely žádná jiná automobilka nenabídla. Mezi hlavní rizika patřila skutečnost, že mezi českými motoristy stále převládá názor, že je lepší vůz vlastnit než si jej pronajmout. S tím souviselo riziko nezájmu médií a obchodního neúspěchu produktu.

ŘEŠENÍ

S klientem SEAT a jeho kreativní agenturou jsme společně připravili komunikační projekt SEAT OLÉ SPORT. Na operativní leasing jsme nabídli sportovní vozy Seat Leon Cupra. To zatím nikdo neudělal, na operativní leasing jinak koupíte jen samá „nudná“ rodinná auta. Propagaci jsme postavili především na kreativních aktivitách se závodním jezdcem Petrem Fulínem.

ole otvirak
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Odezva v médiích byla fenomenální – celkem 131 výstupů včetně celostránkových materiálů,  naše videa byla převzata v největších médiích jako novinky.cz nebo auto.cz. Zejména ale bylo uzavřeno 263 smluv na operativní leasing pro fyzické osoby, z toho 129 právě na sportovní vozy – tedy čísla, která vysoce překonala veškerá očekávání.  Ke zdánlivě nudnému produktu, jako je finanční instrument, jsme dokázali díky PR přitáhnout mimořádnou pozitivní pozornost médií. To výrazně napomohlo i k celkovému zásadnímu posílení značky SEAT na českém trhu.

131

výstupů v médiích

263

uzavřených smluv

POUŽITÉ NÁSTROJE

Celoroční projekt byl rozfázován a zahrnoval všechny obvyklé PR nástroje. Klíčové bylo upozornit na unikátnost projektu zaměřeného na sportovní vozy. V projektu proto nechyběly takové lahůdky jako souboj závodního vozu SEAT se stíhačkou MiG nebo sjezd z Ještědu, kdy závodní auto jelo po silnici a závodník-biker se řítil terénem.

ole
ole 2
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Hradní index Kláštorná Kalcia

B2C komunikace pro Kofolu

Minerálka Kláštorná Kalcia je spojená s tématem fyzické dřiny. A my jsme potřetí po sobě přišli s novým nápadem, jak na tomto spojení vystavět příběh.

Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ

Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu

Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.

Margaríny pro srdce i planetu

Integrovaná komunikace pro Upfield

Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.

Sražení a nabouraní

Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu

Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!

Dříč roku

B2C komunikace pro Kofolu

Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.

Soutěž SME EnterPRIZE

B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu

Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.

Z novináře bojovník?

B2C komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…

Jak se prodává Audi A8

B2C komunikace pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Slušná káva

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Olé, Olé!

B2C komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.