Jak se na eventu prodává Audi A8

Event marketing pro Audi

sekyrova

Jak zaujmout maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 z celé České republiky a dostat je na téměř tři pracovní dny na sklonku zimy do českých hor? Na něco na první pohled triviálního - prezentaci nového vozu? Oslovte je maximálně atraktivním pozváním. Hýčkejte je od pozvánky až k feedbacku po akci - exkluzivitou a do posledního detailu promyšleným individuálním přístupem, šitým přesně na míru každého z nich.

Sylvie Sekyrová

Account Director

KONTEXT A VÝZVA

Uspořádat uvedení nového Audi A8 v tuzemském „sídle“ Audi – Home of quattro ve Špindlerově Mlýně pro top klientelu. Představit novou vlajkovou loď značky Audi vybraným zákazníkům ve spolupráci s dealerskou sítí Audi z celé ČR. Cílem projektu byla prezentace nového vozu, oslovení movitých klientů z řad podnikatelů, majitelů firem a top managementu. Všem zprostředkovat testovací jízdu a zažít emoce s novým vozem v drsných horských zimních podmínkách a v neposlední řadě podepsání prvních předobjednávek přímo na eventu.

ŘEŠENÍ

Maximálně individuální přístup a exkluzivita – na těchto principech byla postavena veškerá strategie eventu. Snažili jsme se oslovit klienty, kteří mají na jedné straně velký kupní potenciál, na druhé straně jsou však velmi nároční, časově vytížení a pozvánek tohoto typu mají celou řadu. Proto je z valné většiny odmítají nebo ani neregistrují. Naší strategií bylo od počátku u klientů probuzení pocitu výjimečnosti a získání jejich pozornosti.

2303
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Bylo vytipováno a osloveno 135 zákazníků, na akci dorazila z celé republiky ve třech třídenních turnusech stovka z nich. To je vzhledem k běžné úspěšnosti v úrovni cca 30 % oslovených vysoký nadstandard. Celou akci na místě zajišťoval agenturní tým složený ze zástupců vedení agentury, čtyř kmenových zaměstnanců a početnou skupinou proškolených Audi hostesek a techniků, společně s ním pak téměř třicet subdodavatelů s dalšími desítkami zaměstnanců. Stovka zákazníků s doprovodem, desítky testovacích jízd v okolí Špindlerova Mlýna, řada pozitivních ohlasů na místě, zpětná poděkování a první objednávky přímo v průběhu eventu potvrzují, že eventy postavené na naprosté exkluzivitě, osobním přístupu a kontaktu, mají i v této době virtuální komunikace své místo a přinášejí efekt. Video o průběhu akce naleznete na přiloženém linku.

100

VIP zákazníků

3200

km testovacích jízd

10

Testovacích vozů Audi A8

POUŽITÉ NÁSTROJE

Každý zákazník obdržel osobně tištěnou pozvánku s unikátním kódem, na jehož základě se přihlásil do aplikace zvacího systému. V něm jsme se ho zeptali na osobní preference a na jejich základě ušili program na míru. Individualizace provázela klienty po celou dobu eventu – na míru připravené exkluzivní pokoje v prémiovém hotelu Savoy, kde na každého čekal jeho oblíbený drink, oblíbený časopis, vybraná příchuť čokoládové pralinky… Individuálně jsme připravili i vozy Audi A8 před vlastní jízdou - nastavení preferované vůně, oblíbené hudby, vybraného barevného podsvícení interiéru, v navigaci nastavena preferovaná testovací trasa. Také doprovodný program byl připraven každému „na míru jeho přáním“. Eventu dodala na exkluzivitě škola lyžování Ondry Banka, trenéra olympijské vítězky Ester Ledecké, ale též reprezentanta Audi Ski Teamu.

1172
1015
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Hradní index Kláštorná Kalcia

B2C komunikace pro Kofolu

Minerálka Kláštorná Kalcia je spojená s tématem fyzické dřiny. A my jsme potřetí po sobě přišli s novým nápadem, jak na tomto spojení vystavět příběh.

Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ

Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu

Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.

Margaríny pro srdce i planetu

Integrovaná komunikace pro Upfield

Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.

Sražení a nabouraní

Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu

Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!

Dříč roku

B2C komunikace pro Kofolu

Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.

Soutěž SME EnterPRIZE

B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu

Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.

Z novináře bojovník?

B2C komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…

Jak se prodává Audi A8

B2C komunikace pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Slušná káva

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Olé, Olé!

B2C komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.