Babi, dědo, nenechte se obrat!
CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu
Babi, dědo, nenechte se obrat!, je hlavní sdělení našich ambasadorů – vysokoškolských absolventů z ekonomických oborů - se kterým objíždějí celou republiku. Spolupracujeme s desítkami univerzit třetího věku a několika seniorskými organizacemi v celé řadě regionů, kde pořádáme edukativní přednášky podporující finanční gramotnost. V přednáškových sálech bývá plno a cílová komunita je zaujata a hojně se doptává. Zájem projevují i regionální média.
Olga Pásková
Account Manager
KONTEXT A VÝZVA
Senioři čím dál častěji přicházejí o své celoživotní úspory. Buď se stanou obětí podvodníků (různých finančních poradců), anebo uloží své úspory do pochybných institucí, které dříve nebo později vyhlásí bankrot. Proto jim vysvětlujeme, jak se k takovým nabídkám stavět a co dělat v krizových situacích. Také je nutné představit instituce, které zajistí klientovi peníze v případě krachu finanční instituce. V neposlední řadě seniorům radíme, na koho se v případě problémů obrátit. V rámci přednášek není nikdy nabízen žádný finanční produkt či služba.
Idea projektu je postavena na všeobecném povědomí o tom, že existují tzv. šmejdi i ve finančních službách a že nejvíce ohroženou skupinou jsou právě senioři. U univerzit třetího věku jsme předpokládali zájem cílové skupiny o vzdělávání, proto jsme se na ně primárně obrátili. Nejen v nich, ale i v rámci dalších seniorských sdruženích se zprávy o projektu rychle rozšířily, a to s pozitivním ohlasem.
VÝSTUPY A VÝSLEDKY
V rámci projektu proběhlo celkem 16 akcí, a to jak v rámci Univerzity 3. věku, Akademií 3. věku, tak různých dobrovolných spolků pro seniory - v našem případě Sensen, StudentPoint. Oslovených seniorů bylo téměř šest stovek.
16
akcí
600
seniorů
POUŽITÉ NÁSTROJE
Oslovili jsme univerzity třetího věku v několika regionech. Záměrně jsme vynechali Prahu, jelikož problém je nutné přednostně řešit v menších regionech, kde je cílová skupina nejvíce ohrožena. S vedením oslovených organizací jsme dohodli konkrétní strukturu projektu. Naše nabídka se přizpůsobovala požadovaným potřebám v dané lokalitě. Absolventi přednášek dostali reklamní předměty a také edukativní brožuru.
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ
Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu
Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.
Margaríny pro srdce i planetu
Integrovaná komunikace pro Upfield
Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.
Sražení a nabouraní
Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu
Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!
Dříč roku
B2C komunikace pro Kofolu
Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.
Soutěž SME EnterPRIZE
B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu
Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.
Z novináře bojovník?
B2C komunikace pro SEAT
Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…
Jak se prodává Audi A8
B2C komunikace pro Audi
Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny do českých hor?
Slušná káva
Korporátní komunikace pro LMC
Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.
Jedlo pre ajťákov
HR komunikace pro T-Systems Slovakia
„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.
20 let T-Mobile: Žádná nuda
Korporátní komunikace pro T-Mobile
Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.
Olé, Olé!
B2C komunikace pro SEAT
Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.
Daň na naftu
B2B komunikace pro DKV Euro Service
Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.