Audi quattro Cup
Golfový turnaj pro Audi
Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry. Vítězná dvojice se účastní světového finále Audi quattro World Final, které se pořádá vždy na jiném kontinentu. Důraz je kladen na vysokou úroveň všech služeb, organizaci a rozsáhlý branding. Cílem je posílení Audi brand awareness a brand loyality u účastníků akce.
Eva Bláhová
Key Event Manager
KONTEXT A VÝZVA
Zadání bylo uspořádat golfový turnaj pro současné a potenciální zákazníky se zajímavým doprovodným programem a servisem na vysoké úrovni „na klíč“. Důraz se klade jak na logistiku celého zvacího procesu a registraci hráčů, tak na operativní požadavky prodejců Audi nebo hráčů. Úkolem je sestavit i startovní listinu. Součástí turnaje je pak prezentace vozů Audi a atraktivní doprovodný program.
ŘEŠENÍ
Poslední v řadě, 27. ročník turnaje jsme uspořádali v Golfresortu Kaskáda, s atraktivní kombinací hřišť. Tréninkové plochy a výborná snídaně byly připraveny od brzkých ranních hodin. Hráče zaujal nápad rozcvičky s Lucií Hillmarovou, českou profesionální hráčkou. Po turnaji následovalo vyhlášení výsledků a pozvání k občerstvení. Zajímavostí byla i golfová exhibice Dana Štiky. Tímto ročníkem hráče provázel Ondřej Hejma. Vítězné dvojici jsme zajišťovali letenky do Mexika, podívali se do Los Cabos a příjemné čtyři dny strávili v Pueblo Bonito Pacifica Golf & Spa Resort.
VÝSTUPY A VÝSLEDKY
Turnaje se pravidelně účastní kolem 80 hráčů, kteří pocházejí z celé republiky. Lokality proto střídáme. Turnaj probíhá ve velmi přátelském duchu, přesto je kladen důraz na plynulost hry a dodržování pravidel. Výsledkem turnaje je zajištění účasti a registrace vítězné dvojice na světovém finále, které se koná vždy v luxusním golfresortu v zahraničí.
POUŽITÉ NÁSTROJE
Součástí turnaje jsou vložené soutěže, včetně Hole in one. Z turnaje je vždy pořízen videozáznam, který společně s akčními fotkami odchází nejen hráčům, ale i účastníkům, kteří se z jakýchkoliv důvodů nemohli zúčastnit. Cateringové služby jsou obohaceny vlastním novým nápadem nebo službou v Audi stylu.
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ
Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu
Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.
Margaríny pro srdce i planetu
Integrovaná komunikace pro Upfield
Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.
Sražení a nabouraní
Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu
Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!
Dříč roku
B2C komunikace pro Kofolu
Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.
Soutěž SME EnterPRIZE
B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu
Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.
Z novináře bojovník?
B2C komunikace pro SEAT
Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…
Jak se prodává Audi A8
B2C komunikace pro Audi
Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny do českých hor?
Slušná káva
Korporátní komunikace pro LMC
Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.
Jedlo pre ajťákov
HR komunikace pro T-Systems Slovakia
„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.
20 let T-Mobile: Žádná nuda
Korporátní komunikace pro T-Mobile
Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.
Olé, Olé!
B2C komunikace pro SEAT
Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.
Daň na naftu
B2B komunikace pro DKV Euro Service
Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.