Audi quattro Cup

Golfový turnaj pro Audi

blahova

Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry. Vítězná dvojice se účastní světového finále Audi quattro World Final, které se pořádá vždy na jiném kontinentu. Důraz je kladen na vysokou úroveň všech služeb, organizaci a rozsáhlý branding. Cílem je posílení Audi brand awareness a brand loyality u účastníků akce.

Eva Bláhová

Key Event Manager

KONTEXT A VÝZVA

Zadání bylo uspořádat golfový turnaj pro současné a potenciální zákazníky se zajímavým doprovodným programem a servisem na vysoké úrovni „na klíč“. Důraz se klade jak na logistiku celého zvacího procesu a registraci hráčů, tak na operativní požadavky prodejců Audi nebo hráčů. Úkolem je sestavit i startovní listinu. Součástí turnaje je pak prezentace vozů Audi a atraktivní doprovodný program.

ŘEŠENÍ

Poslední v řadě, 27. ročník turnaje jsme uspořádali v Golfresortu Kaskáda, s atraktivní kombinací hřišť. Tréninkové plochy a výborná snídaně byly připraveny od brzkých ranních hodin. Hráče zaujal nápad rozcvičky s Lucií Hillmarovou, českou profesionální hráčkou. Po turnaji následovalo vyhlášení výsledků a pozvání k občerstvení. Zajímavostí byla i golfová exhibice Dana Štiky. Tímto ročníkem hráče provázel Ondřej Hejma. Vítězné dvojici jsme zajišťovali letenky do Mexika, podívali se do Los Cabos a příjemné čtyři dny strávili v Pueblo Bonito Pacifica Golf & Spa Resort.

0013
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Turnaje se pravidelně účastní kolem 80 hráčů, kteří pocházejí z celé republiky. Lokality proto střídáme. Turnaj probíhá ve velmi přátelském duchu, přesto je kladen důraz na plynulost hry a dodržování pravidel. Výsledkem turnaje je zajištění účasti a registrace vítězné dvojice na světovém finále, které se koná vždy v luxusním golfresortu v zahraničí.

POUŽITÉ NÁSTROJE

Součástí turnaje jsou vložené soutěže, včetně Hole in one. Z turnaje je vždy pořízen videozáznam, který společně s akčními fotkami odchází nejen hráčům, ale i účastníkům, kteří se z jakýchkoliv důvodů nemohli zúčastnit. Cateringové služby jsou obohaceny vlastním novým nápadem nebo službou v Audi stylu.

0441
0109
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Hradní index Kláštorná Kalcia

B2C komunikace pro Kofolu

Minerálka Kláštorná Kalcia je spojená s tématem fyzické dřiny. A my jsme potřetí po sobě přišli s novým nápadem, jak na tomto spojení vystavět příběh.

Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ

Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu

Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.

Margaríny pro srdce i planetu

Integrovaná komunikace pro Upfield

Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.

Sražení a nabouraní

Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu

Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!

Dříč roku

B2C komunikace pro Kofolu

Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.

Soutěž SME EnterPRIZE

B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu

Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.

Z novináře bojovník?

B2C komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…

Jak se prodává Audi A8

B2C komunikace pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Slušná káva

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Olé, Olé!

B2C komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.