Tiskové středisko



CUPRA vyjimecna znacka

Seat Zveřejněno: 22. 02. 2018

Praha, 22-02-2018 - SEAT dnes představil novou značku CUPRA se svou vlastní identitou. Na exkluzivní akci v Barceloně byl odhalen první model nové značky: CUPRA Ateca.



Nový Volkswagen Polo R-Line osloví sportovně laděné zákazníky

Volkswagen Zveřejněno: 20. 02. 2018


Praha, 20. února 2018 – Volkswagen uvedl na český trh nové Polo R-Line, které představuje samostatnou linii pro verze Comfortline a Highline. Zákazníci mají na výběr čtyři zážehové motory a jednu vznětovou jednotku. Kromě základní motorizace 1.0 se jedná výhradně o přeplňované agregáty s přímým vstřikováním paliva, poskytující výkon od 55 kW (75 k) do 110 kW (150 k). Ceny začínají již od 407 900 Kč.



Světová premiéra studie I.D. VIZZION v Ženevě Volkswagen ukazuje potenciál nové modelové řady I.D.

Volkswagen Zveřejněno: 19. 02. 2018

Praha, 19. února 2018 – Volkswagen ukazuje studií I.D. VIZZION budoucnost individuální mobility. Elektrický pohon zaručuje čistý provoz a funkce automatizované jízdy zvýší úroveň bezpečnosti a komfortu. Inovativní koncept zároveň na mezinárodním autosalonu v Ženevě ukáže, jak elegantní a emocionální může být design vozidla budoucnosti. Interiér studie I.D. VIZZION bez volantu a viditelných ovládacích prvků vytváří zcela novou atmosféru pro cestování automobilem a život na cestách.



Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové SUV označení Tarraco

Seat Zveřejněno: 19. 02. 2018

Praha, 19/02/2018 – SEAT Tarraco. Tak zní označení třetího SUV značky. Celkem 146 124 fanoušků značky SEAT ze 134 zemí, kteří se zúčastnili finálového kola ankety #SEATseekingName, rozhodlo, že nové SUV španělské značky se bude nazývat Tarraco. Označení Tarraco obdrželo 51 903 platných hlasů (35,52 %). Na druhém místě skončil název Avila, který podpořilo 41 993 účastníků (28,74 %). Aranda na třetím místě získala 39 321 hlasů (26,91 %) a pro poslední Alboran se vyslovilo 12 907 hlasujících (8,83 %). Výsledky hlasování byly ověřeny nezávislým institutem EY.



Ohlédnutí na ikonické kupé: Tři generace modelu Volkswagen Scirocco

Volkswagen Zveřejněno: 13. 02. 2018

Praha, 13. února 2018 – „To umíme také. A lépe,“ řekli si v roce 1971 ve Wolfsburgu. A zahájili vývoj kupé, za nímž se budou všichni otáčet. S velkým nadšením pro koncept chtěli modelem Scirocco překřížit plány krátce předtím představeným konkurentům Ford Capri a Opel Manta. To se podařilo bravurně, protože zatímco modely Capri a Manta jezdily ještě s tuhou zadní nápravou a pohonem zadních kol, bodovalo Scirocco motory uloženými napříč, pohonem předních kol a moderním podvozkem – a to vše za atraktivní cenu. Vznikl tak důstojný nástupce mimořádně úspěšného modelu Karmann Ghia Typ 14 Coupé.



SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

Seat Zveřejněno: 13. 02. 2018

Praha, 13/02/2018 – SEAT vstoupil do roku 2018 s rekordními prodejními výsledky. Výrobce automobilů dodal v prvním měsíci letošního roku 38 900 vozů, což je o 20,4 % více než v roce 2017 (32 300 vozů), a dosáhl svého historicky nejlepšího lednového prodejního výsledku. Zvýšení prodeje značky SEAT podpořilo uvedení modelu Arona do prodeje v posledních týdnech roku 2017. Jen v lednu dodala značka 4600 nových crossoverů. Arona je přitom stále ve fázi uvádění do prodeje. SEAT rekordními výsledky vstupuje do svého šestého roku nepřetržitého růstu prodeje.

Praha, 16. března 2018 - Nejvýznamnější zákazníky Audi jsme pozvali do Špindlerova Mlýna, kde...

Praha, 15. února 2018 - Ostře zachytit na fotografii romantický výhled za soumraku nebo...

Praha, 12. února 2018 – Agentura AC&C Public Relations uspěla ve výběrovém řízení, jehož se...

Praha, 7. února 2018 - Odstartoval už osmý ročník T-Mobile Rozjezdů. Jako každý rok hledáme 42...

Praha, 1. února 2018 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika, importéra značek Volkswagen,...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek