Tiskové středisko

Volkswagen Zveřejněno: 09. 07. 2018

Ocenění Plus X Award 2018

  • Porota soutěže Plus X Award o nejlepší inovace znovu kladně hodnotí vynikající design a prezentaci
  • Modely Polo, T-Roc a Touareg1 i studie Atlas Tanoak2 a I.D. VIZZION3 přesvědčily jako „Produkt roku
  • Volkswagen se tak stal „Nejlepší automobilovou značkou roku 2018“

Praha, 9. července 2018 – Volkswagen stanovuje svým produktovým designem nepřetržitě nová měřítka na světové úrovni. Výrobce automobilů z Wolfsburgu proto letos obdržel již potřetí v řadě ocenění „Nejinovativnější značka“ v soutěži Plus X Award. Porota mu navíc udělila titul „Nejlepší automobilová značka roku 2018“, protože nejpřesvědčivější modely automobilů nesou logo značky Volkswagen.

Hned pět modelů značky Volkswagen obdrželo ocenění Plus X Award jako „Produkt roku 2018“ – Polo, I.D. VIZZION, T-Roc, Touareg a Atlas Tanoak.
Nejvyšší ocenění v soutěži Plus X Award, „Nejinovativnější značka“, převzal v Bonnu tým Klause Bischoffa, šéfdesignéra značky Volkswagen. „Máme velkou radost, že díky trvale udržitelnému designu, intuitivní funkčnosti a nekompromisní kvalitě nabízíme našim zákazníkům výjimečné zážitky při každé jízdě. Opětovné ocenění ‚Nejinovativnější značka‘ od odborné poroty je pro naši progresivní značku vynikajícím uznáním,“ prohlásil Bischoff při přebírání ocenění.

Volkswagen přitom nadchl excelentně sestaveným portfoliem, které uspokojí nejrůznější požadavky zákazníků. Porota zvolila produktem roku v příslušných kategoriích modely Polo, T-Roc a Touareg, jakož i studie Atlas Tanoak a I.D. VIZZION. Porota v letošním roce ocenila modely z Wolfsburgu celkem 26krát. Volkswagen proto obdržel titul „Nejlepší automobilová značka 2018“ v kategorii výrobců automobilů.

„Volkswagen již mnoho let vyniká mimořádně kvalitním designem a inovativní automobilovou technikou. Značka přesvědčila porotce soutěže Plus X Award i v letošním roce vozidly různých tříd – a také progresivními koncepty,“ říká Frank Kreif, předseda poroty.

Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, převzal na slavnostním vyhlášení výsledků soutěže Plus X Award ocenění „Nejinovativnější značka 2018“ od Donata Brandta, generálního ředitele soutěže PLUS X AWARD.
Plus X Award je nejvýznamnější soutěží o nejlepší inovace na světě v oblastech techniky, sportu a životního stylu. Od roku 2004 oceňuje značky za pokrok v oblasti kvality a za progresivní charakter zážitků, poskytovaných jejich produkty. Produkty, přihlášené do soutěže, hodnotí nezávislá mezinárodní porota, kterou v letošním roce tvořili experti z 26 oborů.

„Nejinovativnější značka“ je nejvyšším oceněním v rámci soutěže Plus X Award a má podobu velkého zlatého poháru. Jako „Nejlepší automobilovou značku“ oceňuje porota účastníka soutěže, který pro své modely obdržel největší počet produktových pečetí.

1) Touareg V6 TDI 4MOTION, 210 kW: Spotřeba paliva v l/100 km: město 7,7/mimo město 5,9/kombinovaná 6,6; emise CO2 v g/km: 173 (kombinované); třída hospodárnosti: B.
2) 3) Atlas Tanoak a I.D. VIZZION jsou studie.
Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2017 vyrobil Volkswagen 6,23 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 198 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 7700 prodejců se 74 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 15. června - Tři zlaté, jednu stříbrnou a jednu bronzovou cenu si odnesly projekty,...

Praha, 31. května - Do 8. června můžete na www.rozjezdy.cz/hlasovani rozhodnout o vítězi ceny...

Praha, 25. května 2018 - Podruhé po sobě jsme získali prestižní evropskou PR cenu Golden Sabre....

Praha, 23. května 2018 - Agentura AC&C PR je jako tradičně mezi agenturami s nejvyšším počtem...

Praha, 18. května 2018 - Již poosmé pomáháme T-Mobilu s publicitou soutěže začínajících...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek