Tiskové středisko

Volkswagen Zveřejněno: 05. 03. 2018

Změna ve vedení marketingu značky Volkswagen osobní vozy

  • Jakub Bouda nahrazuje Martinu Valterovou
  • Nový koordinátor marketingu přichází s bohatými zkušenostmi z agenturního prostředí


Praha, 5. března 2018 – Největší importér na českém trhu, společnost Porsche Česká republika, oznámil personální změnu na postu koordinátor marketingu v divizi Volkswagen osobní vozy. Martinu Valterovou na její pozici střídá Jakub Bouda.

Jakub Bouda se nově ujímá vedení marketingu u značky Volkswagen osobní vozy
„Za tři roky působení ve vedení marketingu značky Volkswagen osobní vozy a dalším mnohaletém profesním životě ve společnosti Porsche Česká republika, má Martina Valterová významnou zásluhu na růstu společnosti a její silné pozici mezi importéry v České republice. Za to bych jí chtěl upřímně poděkovat,“ říká Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy a pokračuje: „Do našeho týmu přichází zkušený člověk, který jistě naváže na úspěchy své předchůdkyně. Jsem přesvědčen, že Jakub Bouda bude dále rozvíjet úspěšnou marketingovou strategii značky Volkswagen osobní vozy a společně s celým marketingovým týmem bude jedním z pilířů naší pevné pozice dovozce číslo jedna v ČR.“

Jakub Bouda má bohaté zkušenosti z oblasti marketingu a médií získané při dlouholeté práci pro agentury Ogilvy, Médea či Havas Media. V posledně jmenované zastával pozici Head of Strategy a do jeho portfolia patřili i mnozí klienti z oblasti automotive. „Volkswagen je v automobilovém průmyslu velký pojem a jsem nesmírně rád, že mohu být součástí tak silné značky a hlavního hráče na trhu. Hned od začátku budu chtít zúročit své zkušenosti a velmi se těším na nové profesní výzvy, které mě čekají u největšího importéra na českém trhu,“ dodal Jakub Bouda.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 15. června - Tři zlaté, jednu stříbrnou a jednu bronzovou cenu si odnesly projekty,...

Praha, 31. května - Do 8. června můžete na www.rozjezdy.cz/hlasovani rozhodnout o vítězi ceny...

Praha, 25. května 2018 - Podruhé po sobě jsme získali prestižní evropskou PR cenu Golden Sabre....

Praha, 23. května 2018 - Agentura AC&C PR je jako tradičně mezi agenturami s nejvyšším počtem...

Praha, 18. května 2018 - Již poosmé pomáháme T-Mobilu s publicitou soutěže začínajících...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek