Tiskové středisko

Volkswagen Zveřejněno: 27. 02. 2018

Volkswagen předal prestižní Zlaté jehlice za rok 2017 třem výjimečným osobnostem z prodejní a servisní sítě

  • Slavnostní předání Zlatých jehlic v hotelu Augustine v Praze
  • Ocenění za nejlepší výkony v oblasti prodeje a servisu
  • Laureáti za rok 2017: Oldřich Bakus, Petr Eis a Jiří Vaněk

Praha, 27. února 2018 – Společnost Porsche Česká republika, divize Volkswagen osobní vozy, předala Zlaté jehlice za rok 2017. Slavnostní večer, na němž byli vyhlášeni a oceněni tři nejlepší pracovníci prodejní a servisní sítě značky Volkswagen v České republice, se uskutečnil 15. února 2018 v pražském hotelu Augustine. Zlatá jehlice je jedním z nejprestižnějších ocenění, udělovaných koncernem Volkswagen podnikatelům a pracovníkům v oblasti prodeje a servisu vozů značky Volkswagen. Majiteli Zlatých jehlic za rok 2017 se stali Oldřich Bakus, Petr Eis a Jiří Vaněk.

„Volkswagen je již mnoho let nejúspěšnější dováženou značkou na českém trhu a na tom má zásadní podíl naše prodejní a servisní síť,“ říká Vratislav Strašil, jednatel společnosti Porsche Česká republika. „Zlatými jehlicemi proto oceňujeme výjimečné osobnosti, které dávají svou pílí, mimořádným nasazením, zodpovědným přístupem, loajalitou ke značce, dovednostmi a znalostmi i trvale vysokými pracovními výkony skvělý příklad ostatním pracovníkům naší prodejní a servisní sítě.“

Vratislav Strašil předal na slavnostním večeru v krásném prostředí pražského hotelu Augustine Zlaté jehlice za rok 2017 Oldřichu Bakusovi, jednateli jihlavské společnosti Auto Vysočina, a Petru Eisovi, obchodnímu řediteli společnosti Autocentrum BARTH, za jejich dlouhodobě skvělou práci v oblasti prodeje. Třetí Zlatou jehlici, za příkladné působení v oblasti servisních služeb, převzal z rukou Franze Pommera, jednatele společnosti Porsche Česká republika, Jiří Vaněk, certifikovaný vedoucí servisu Volkswagen ve společnosti AUTO JAROV.

„Naší prioritou je maximální spokojenost zákazníků jako úrodná půda, z níž vyrůstá jejich loajalita k naší značce,“ říká Franz Pommer. „Kvalitní prodejní a servisní služby na nejvyšší úrovni, které poskytují všichni tři laureáti Zlaté jehlice za rok 2017, jsou jedinou cestou k trvale udržitelným úspěchům. Jsem proto přesvědčen, že se všechny tři Zlaté jehlice dostaly do správných rukou. Rád bych touto cestou ještě jednou poděkoval všem oceněným za jejich vzornou a přínosnou práci pro značku Volkswagen a především pro naše zákazníky. Je skvělé mít v prodejním a servisním týmu tak výjimečné muže, jako jsou Oldřich Bakus, Petr Eis a Jiří Vaněk.“

První oceněný, dvaačtyřicetiletý Oldřich Bakus, jednatel jihlavské společnosti Auto Vysočina, je bývalým hráčem hokejového klubu Dukla Jihlava a po ukončení sportovní kariéry se před téměř sedmi lety ujal vedení společnosti Auto Vysočina. Bakusovy manažerské zkušenosti přinesly razantní zlepšení kvalitativních i kvantitativních výsledků. V současnosti Bakus intenzivně pracuje se svým týmem na rozšíření zázemí společnosti a portfolia služeb pro stávající i nové zákazníky.

Druhým držitelem Zlaté jehlice za rok 2017 se stal Petr Eis. Obchodní ředitel společnosti Autocentrum BARTH začínal v roce 2009 jako prodejce vozů Volkswagen. Díky své aktivní a poctivé práci se brzy stal vedoucím prodeje vozů Volkswagen a nakonec byl jmenován obchodním ředitelem. Ambiciózní Eis se zasloužil o spuštění operativního leasingu BARTH Operák i o každoroční skokový růst počtu prodaných vozů. S 2061 vozy se společnost Autocentrum BARTH umístila v loňském roce na druhém místě mezi všemi dealery Volkswagen v České republice.

Zlatá jehlice za vzorné působení v oblasti servisu náleží Jiřímu Vaňkovi. Certifikovaný vedoucí servisu Volkswagen patří díky své odbornosti, pracovitosti, zkušenostem a zákaznické orientaci ke klíčovým manažerům společnosti AUTO JAROV. Třiačtyřicetiletý Vaněk nastoupil do společnosti AUTO JAROV v roce 1999 na pozici automechanika. Jeho kariéra pokračovala přes pozice servisního poradce a mistra dílny až k postavení vedoucího servisu Volkswagen, jímž byl jmenován v roce 2011.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2017 vyrobil Volkswagen 6,23 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 198 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 7700 prodejců se 74 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 15. června - Tři zlaté, jednu stříbrnou a jednu bronzovou cenu si odnesly projekty,...

Praha, 31. května - Do 8. června můžete na www.rozjezdy.cz/hlasovani rozhodnout o vítězi ceny...

Praha, 25. května 2018 - Podruhé po sobě jsme získali prestižní evropskou PR cenu Golden Sabre....

Praha, 23. května 2018 - Agentura AC&C PR je jako tradičně mezi agenturami s nejvyšším počtem...

Praha, 18. května 2018 - Již poosmé pomáháme T-Mobilu s publicitou soutěže začínajících...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek