Tiskové středisko

Seat Zveřejněno: 13. 02. 2018

SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

  • Značka prodala v lednu 38 900 vozů, o 20,4 % více než ve stejném měsíci roku 2017
  • Dvouciferný růst ve Španělsku, Německu a Francii, prodeje zvyšuje nová Arona
  • SEAT vstoupil na trh na Novém Zélandu a nyní je přítomen na všech pěti kontinentech

Praha, 13/02/2018 – SEAT vstoupil do roku 2018 s rekordními prodejními výsledky. Výrobce automobilů dodal v prvním měsíci letošního roku 38 900 vozů, což je o 20,4 % více než v roce 2017 (32 300 vozů), a dosáhl svého historicky nejlepšího lednového prodejního výsledku. Zvýšení prodeje značky SEAT podpořilo uvedení modelu Arona do prodeje v posledních týdnech roku 2017. Jen v lednu dodala značka 4600 nových crossoverů. Arona je přitom stále ve fázi uvádění do prodeje. SEAT rekordními výsledky vstupuje do svého šestého roku nepřetržitého růstu prodeje.

Loňský rok uzavřel s nárůstem o 14,6 %, celkový nárůst prodeje mezi roky 2012 a 2017 dosáhl 45,9 %.

Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za prodej a marketing, k tomu říká: „Rok 2018 jsme začali s excelentním výsledkem, nejvyšším objemem prodeje v historii, a pokračujeme tak v pozitivním trendu roku 2017. Ateca byla zdrojem silného růstu v uplynulém roce a Arona bude tahounem našeho růstu prodeje v roce 2018. Tyto modely jsou společně s Ibizou a naším nejprodávanějším modelem, Leonem, pilíře značky SEAT.“ Griffiths zdůraznil, že „kromě růstu na našich nejdůležitějších trzích jsme v lednu učinili další pokrok ve strategii internacionalizace naší značky: zahájili jsme prodej nového modelu Ibiza v Alžírsku a otevřeli jsme naše první dealerství SEAT na Novém Zélandě“.

Strmý růst prodeje z konce roku 2017 pokračoval ve Španělsku, Německu a Velké Británii i v lednu. Žebříček prodeje značky SEAT vede Španělsko s 8000 prodanými vozidly (+20,3 %), následované Německem (6500 vozů; +12,0 %) a Velkou Británií (4200; +9,9 %). Ostatními zeměmi s výrazným nárůstem byly Francie (2000 vozů; +15,1 %), Rakousko (1900 vozů; +7,4 %), kde se SEAT poprvé zařadil mezi nejprodávanější značky, a Švýcarsko (1000 vozů; +14,3 %).

SEAT v lednu rovněž zintenzivnil svou strategii internacionalizace a dodal 2200 vozidel v Alžírsku, kde značka montuje pátou generaci modelu Ibiza a zahájila její prodej. Alžírsko se na začátku letošního roku stalo pro značku SEAT trhem se čtvrtým nejvyšším objemem prodeje. SEAT kromě toho zakotvil na Novém Zélandu otevřením svého prvního dealerství v Aucklandu. Výrobce automobilů SEAT je tak nyní přítomen na všech pěti kontinentech.

Mezinárodní ofenziva značky postupuje souběžně s rozšiřováním její produktové řady. Po uvedení modelů Ateca, Leon, Ibiza a Arona na trh v uplynulých dvou letech bude SEAT pokračovat v produktové ofenzivě i v roce 2018 rozšířením nabídky o nové SUV s až sedmimístným interiérem. SEAT letos navíc zahájí prodej verze modelu Arona s pohonem na stlačený zemní plyn, která doplní stávající nabídku modelů Mii, Ibiza a Leon na CNG.

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží 80 % své výroby a působí ve více než 80 zemích prostřednictvím 1700 autorizovaných prodejců. V roce 2017 prodal SEAT na celém světě téměř 470 000 vozidel.

Skupina SEAT zaměstnává více než 14 700 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza, Leon a Arona. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice.

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. SEAT již vybavuje své modely nejmodernější technikou z oblasti konektivity a v současnosti uskutečňuje proces kompletní digitalizace, zaměřený na podporu mobility budoucnosti.

Kontakt pro média:
AC&C Public Relations s.r.o.
Zorka Mašková
Key Account Manager
Tel.: +420 736 751 151
Mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Porsche Česká republika s.r.o.
Filip Stoulil
Koordinátor marketingu a prodeje SEAT
Tel.: +420 739 546 542
Mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

www.seat.cz
http://seat-mediacenter.com

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 16. března 2018 - Nejvýznamnější zákazníky Audi jsme pozvali do Špindlerova Mlýna, kde...

Praha, 15. února 2018 - Ostře zachytit na fotografii romantický výhled za soumraku nebo...

Praha, 12. února 2018 – Agentura AC&C Public Relations uspěla ve výběrovém řízení, jehož se...

Praha, 7. února 2018 - Odstartoval už osmý ročník T-Mobile Rozjezdů. Jako každý rok hledáme 42...

Praha, 1. února 2018 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika, importéra značek Volkswagen,...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek