Tiskové středisko

Volkswagen Zveřejněno: 09. 01. 2018

Volkswagen uzavřel rok 2017 historickým úspěchem

  • Nový historický rekord na českém trhu: 26 942 nových osobních vozů Volkswagen
  • Volkswagen znovu potvrdil a upevnil pozici jedničky mezi dovozci v ČR
  • Nejprodávanější modely: Golf, Passat, Tiguan a Touran

Praha, 9. ledna 2018 – Značka Volkswagen osobní vozy potvrdila i v loňském roce své postavení suverénní jedničky mezi dovozci na českém trhu historicky nejvyšším počtem registrovaných nových vozů. V České republice bylo v roce 2017 registrováno celkem 26 942 nových osobních vozů Volkswagen, což představuje meziroční nárůst o 1,3 %. Čtveřici bestsellerů tvoří modely Golf, Passat, Tiguan a Touran.

„Zájem českých zákazníků o vozy značky Volkswagen neutuchá a tomu odpovídají také rekordní výsledky za loňský rok, který byl s 26 942 novými vozy nejúspěšnější v celé historii našeho působení na českém trhu. Volkswagen tak zůstává jasnou jedničkou mezi importéry na českém trhu,“ říká Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Volkswagen má díky významným novinkám, jako jsou nové modely Polo a T-Roc, nejlepší předpoklady k tomu, aby i rok 2018 probíhal ve znamení úspěchu.“

V České republice bylo v roce 2017 registrováno celkem 26 942 nových osobních vozů Volkswagen. V porovnání s 26 598 vozy v roce 2016 to představuje meziroční nárůst o 1,3 %. Volkswagen osobní vozy tak i v loňském roce potvrdil svou pozici nejprodávanější dovážené značky na českém trhu s celkovým tržním podílem 10 %. Na prodejních výsledcích v roce 2017 mají největší podíl modely Golf (7 402 vozů) a Passat (4 744 vozů), které dlouhodobě tvoří základní stavební kameny úspěchu a patří mezi ikony modelové řady značky Volkswagen. Skokany roku se staly a zásadním způsobem se na úspěchu podílely modely Tiguan (2997 vozů; +47,7 %) a Touran (2995 vozů; +39,2 %), jejichž aktuální generace si právem získaly srdce mnoha českých zákazníků. Speciální zmínku si pak zaslouží nesmrtelný MPV model Sharan (468 vozů; +14,7%), který navzdory všem trendům stále navyšuje prodejní čísla a bezpečně kraluje svému segmentu.

K rekordním obchodním výsledkům přispěla také pokračující modelová ofenziva značky Volkswagen. Loňský rok přinesl na český trh velký počet novinek. Po modernizované modelové řadě Golf/Golf Variant následoval zcela nový model a vlajková loď značky – avantgardní Arteon, již šesté generace se dočkal také model Polo, který je nyní dospělejší než kdy dřívě a v neposlední řadě se modelová řada rozrostla o sedmimístný Tiguan Allspace. Kromě toho byl faceliftu podroben oblíbený rodinný Golf Sportsvan, jehož předprodej již běží a první vozy již míří k zákazníkům.

Volkswagen samozřejmě neubírá plyn ani v letošním roce. Hned na jeho začátku představuje zcela nový model T-Roc, který rozšíří nabídku značky Volkswagen v populárním segmentu kompaktních crossoverů. Sportovní srdce pak uspokojí nové přírůstky do legendární rodiny GTI, konkrétně modely up! GTI a Polo GTI. Léto pak bude ve znamení zcela nové generace prémiového SUV Touareg, které zaujme vrcholnou pozici v portfoliu značky Volkswagen.

Velká pozornost bude v letošním roce opět věnována elektromobilitě. Úspěšný model Volkswagen e-Golf, který se může pyšnit titulem „Ekologické auto roku 2018“, je předzvěstí ofenzívy značky Volkswagen v oblasti elektrické mobility, která započne rokem 2020, a to uvedením modelové řady I.D. na zcela nové podvozkové platformě MEB (kompaktní vůz I.D., crossover I.D. Crozz a MPV I.D. Buzz). Český importér osobních vozů Volkswagen spustil již loni na podzim projekt Demo e-car program. V jeho rámci bude v průběhu roku 2018 uvedeno do provozu celkem 50 elektromobilů Volkswagen e-Golf k bezplatnému dlouhodobému testování municipalitám, institucím, státním organizacím, firmám a dalším potenciálním zákazníkům. Kromě toho již nyní jezdí 15 elektromobilů e-Golf v pilotním projektu e-carsharingu v Praze a za volant modelu e-Golf již usedají také účastníci kurzů školy jízdy na polygonu v Mostě.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2016 vyrobil Volkswagen 5,99 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 218 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 7700 prodejců se 74 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 15. června - Tři zlaté, jednu stříbrnou a jednu bronzovou cenu si odnesly projekty,...

Praha, 31. května - Do 8. června můžete na www.rozjezdy.cz/hlasovani rozhodnout o vítězi ceny...

Praha, 25. května 2018 - Podruhé po sobě jsme získali prestižní evropskou PR cenu Golden Sabre....

Praha, 23. května 2018 - Agentura AC&C PR je jako tradičně mezi agenturami s nejvyšším počtem...

Praha, 18. května 2018 - Již poosmé pomáháme T-Mobilu s publicitou soutěže začínajících...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek