Tiskové středisko

Volkswagen Zveřejněno: 05. 01. 2018

Úspěšné modely Volkswagen Golf, Tiguan a Touran z Wolfsburgu hrály i v roce 2017 vlastní ligu

  • Golf byl v roce 2017 nejúspěšnějším modelem značky
  • Hatchback Golf dominuje segmentu v Německu a Evropě
  • Touran je s náskokem nejžádanějším MPV v Německu

Praha, 5. ledna 2018 – Úspěšná historie modelů Volkswagen Golf, Tiguan a Touran pokračuje. Golf v různých karosářských variantách je s téměř jedním milionem vozů, dodaných zákazníkům v uplynulých dvanácti měsících, i nadále nejúspěšnějším modelem značky Volkswagen. Jako hatchback je mimořádně žádaný a s náskokem dominuje svému segmentu v Německu a Evropě. Rovněž Tiguan přesvědčil v loňském roce velký počet zákazníků a se 730 000 dodanými vozy na celém světě zaznamenal pozoruhodný meziroční nárůst o 40 procent.

K vynikajícímu výsledku přispěla prodloužená verze Tiguan Allspace, která byla uvedena na trh v roce 2017. Zákazníci na celém světě převzali také 150 000 vozů Touran, který je i nadále s velkým náskokem lídrem segmentu MPV v Německu.

Golf je nejúspěšnějším modelem značky Volkswagen. Počet vozů Tiguan, dodaných zákazníkům na celém světě, se meziročně zvýšil o 40 procent.
Golf, nabízený ve třech karosářských variantách hatchback, Variant a Sportsvan, se již více než čtyři desetiletí těší velké oblibě zákazníků. Z montážních linek dosud sjelo více než 34 milionů exemplářů sedmi generací, z toho téměř jeden milion v roce 2017. Jako hatchback obhájil Golf suverénně první místo ve svém segmentu v Německu a Evropě. Největší nárůst v modelové řadě Golf zaznamenal Golf Variant s +11 procenty oproti předchozímu roku.

Největšího meziročního nárůstu v počtu vozů, dodaných zákazníkům, mezi všemi modely Volkswagen dosáhl v loňském roce Tiguan s pozoruhodnými +40 procenty. Celkem bylo zákazníkům na celém světě předáno 730 000 vozů tohoto úspěšného modelu. Německo přitom bylo po Číně druhým největším jednotlivým trhem pro tento model. Na domácím trhu je Tiguan lídrem segmentu s velkým náskokem a také v Evropě patří mezi nejprodávanější SUV. K tomuto úspěchu přispěl nový Tiguan Allspace. Pětimístné nebo sedmimístné SUV s vnější délkou 4701 mm (plus 215 mm v porovnání s modelem Tiguan) vyplnilo na trhu mezeru mezi modelem Tiguan a SUV vyšší třídy Touareg.

V roce 2017 bylo zákazníkům na celém světě předáno 150 000 vozidel Touran. Tento model je mimořádně žádaný v Evropě, kde patří mezi nejoblíbenější modely segmentu MPV. Největším jednotlivým trhem moderního kompaktního MPV s rozsáhlou výbavou asistenčními systémy a až sedmimístným interiérem je Německo, kde je Touran již mnoho let s velkým náskokem bestsellerem ve svém segmentu.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2016 vyrobil Volkswagen 5,99 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 218 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 7700 prodejců se 74 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 16. března 2018 - Nejvýznamnější zákazníky Audi jsme pozvali do Špindlerova Mlýna, kde...

Praha, 15. února 2018 - Ostře zachytit na fotografii romantický výhled za soumraku nebo...

Praha, 12. února 2018 – Agentura AC&C Public Relations uspěla ve výběrovém řízení, jehož se...

Praha, 7. února 2018 - Odstartoval už osmý ročník T-Mobile Rozjezdů. Jako každý rok hledáme 42...

Praha, 1. února 2018 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika, importéra značek Volkswagen,...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek