Tiskové středisko

Volkswagen Užitkové vozy Zveřejněno: 13. 10. 2017

Volkswagen Užitkové vozy dodal v prvních třech čtvrtletích 367 900 vozidel

  • Meziročně o 4,9 procenta více dodaných vozidel na celém světě
  • Amarok s nárůstem o 11,4 procenta
  • Jednička na českém trhu: 4419 registrací (+15,4 %), vyšší tržní podíl

Praha, 12. října 2017 – Volkswagen Užitkové vozy dodal v prvních třech čtvrtletích letošního roku zákazníkům na celém světě 367 900 vozidel modelových řad T, Caddy, Crafter a Amarok. To představuje nárůst
o 4,9 procenta v porovnání se stejným obdobím loňského roku. V České republice bylo během prvních devíti měsíců letošního roku registrováno
4419 nových vozidel značky Volkswagen Užitkové vozy, což znamená meziroční nárůst o 15,4 procenta. Volkswagen Užitkové vozy zároveň upevnil své postavení jedničky na českém trhu.

V západní Evropě vzrostl počet dodaných vozidel o 2,6 procenta
na 249 500 vozidel. V Itálii bylo zákazníkům předáno 9100 vozidel (+11,6 procenta), ve Španělsku to bylo 11 100 vozidel (+10,8 procenta) a ve Francii 15 500 vozidel
(+9,9 procenta). V Německu bylo dodáno 91 900 vozidel (-0,1 procenta) a ve Velké Británii 35 700 vozidel (-4,1 procenta).

Ve východní Evropě se zvýšil počet dodaných vozidel značky Volkswagen Užitkové vozy o 17,1 procenta na 29 000. „Skvělých výsledků dosahujeme také v České republice. Značka Volkswagen Užitkové vozy upevnila vedoucí pozici na českém trhu, zvýšila tržní podíl na 16,4 % a zvětšila náskok před svými konkurenty,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „V prvních třech čtvrtletích bylo v České republice registrováno
4419 nových vozidel Caddy, T6, Crafter a Amarok, což je o 15,4 procenta více než v prvních devíti měsících loňského roku. Tahounem růstu je modelová řada Caddy s meziročním nárůstem o 31,6 %, ale dvouciferného tempa růstu dosáhly také modelové řady Amarok a Crafter. Pozici nejprodávanějšího modelu si i nadále udržuje Transporter.“

V Severní Americe (Mexiko) bylo dodáno 7700 vozidel, což představuje nárůst o 37,0 procenta. Také v Jižní Americe (+21,9 procenta na 30 600 vozidel) a v asijsko-pacifickém regionu (+17,3 procenta na 19 200 vozidel) dodala značka Volkswagen Užitkové vozy více vozidel než ve stejném období loňského roku.

Trhy v Africe (-6,9 procenta na 10 300 vozidel) a Blízkém východě (-12,7 procenta na 21 600 vozidel) vykázaly poklesy.

Přehled počtu dodaných vozidel na celém světě v prvních třech čtvrtletích letošního roku:
• 153 800 vozidel modelové řady T (146 900; +4,7 procenta)
• 123 200 vozidel modelové řady Caddy (116 900; +5,3 procenta)
• 57 800 vozidel modelové řady Amarok (51 900; +11,4 procenta)
• 33 100 vozidel modelové řady Crafter (35 000; -5,4 procenta)

Snížení počtu dodaných vozidel modelové řady Crafter bylo způsobeno generační obměnou.

Přehled počtu registrací nových vozidel v České republice v prvních třech čtvrtletích letošního roku:
• 2015 vozidel modelové řady T (1955; +3,1 procenta)
• 1725 vozidel modelové řady Caddy (1311; +31,6 procenta)
• 170 vozidel modelové řady Amarok (147; +15,6 procenta)
• 509 vozidel modelové řady Crafter (415; +22,7 procenta)

Porsche Česká republika s.r.o.
Kontakt: Lenka Vaňková
Telefon: +420 251 033 821
E-Mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.vw-uzitkove.cz
www.facebook.com/VolkswagenUzitkoveVozy
www.vwn-presse.de

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 13. října 2017 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika jsme za velkého zájmu médii...

Praha, 5. října 2017 – Večírková sezóna je za rohem. A proto jsme jménem našeho klienta Canon do...

Praha, 14. září 2017 - Nabízet práci je jako prodávat kávu: nesmíte zákazníka ignorovat. To je...

Praha, 7. září 2017 - Dechberoucí výhled na Prahu, kaskádovité terasy a pro někoho možná i...

Praha, 29. srpna 2017 - V rámci prvního ročníku festivalu SOUNDTRACK Poděbrady jsme novinářům...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek