Tiskové středisko

Volkswagen Zveřejněno: 11. 10. 2017

Volkswagen s úspěšnou bilancí i po třetím čtvrtletí

  • Od ledna do září 2017 bylo registrováno 20 584 nových osobních vozů Volkswagen
  • Nejvíce roste poptávka po modelech Tiguan, Touran a Golf
  • Od ledna do září 2017 bylo registrováno 20 584 nových osobních vozů Volkswagen, meziroční nárůst o

Praha, 10. října 2017 – Volkswagen osobní vozy se ohlíží na úspěšnou obchodní bilanci na českém trhu i po třetím čtvrtletí letošního roku. Celkem 20 584 registrací nových osobních vozů Volkswagen v období od ledna do září 2017 znamená pro Volkswagen meziroční nárůst o 5,8 %. Nejvíce roste poptávka českých zákazníků po modelech Tiguan, Touran a Golf. Velký zájem je však také o modely Arteon, Sharan a Passat. Závěr letošního roku bude u prodejců Volkswagen ve znamení nových modelů Polo, T-Roc, Tiguan Allspace a Golf Sportsvan, jimiž Volkswagen pokračuje ve své produktové ofenzivě.

„Volkswagen pokračuje ve své produktové ofenzivě, a to se odráží i v našich úspěšných obchodních výsledcích,“ říká Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Volkswagen je po třech čtvrtletích s velkým odstupem nejprodávanější dováženou značkou na českém trhu. Největší podíl na tom mají modely Golf a Passat, které tvoří stabilní pilíře modelové řady Volkswagen a dále pak modely Tiguan a Touran, jejichž aktuální generace sklízejí u zákazníků mimořádný zájem. Pro závěr letošního roku však máme v rukávě ještě celou řadu dalších trumfů. Nové modely Polo, T-Roc a Tiguan Allspace jsou již v předprodeji, brzy se k nim přidá i nový Golf Sportsvan. Skvěle se daří také osvědčenému rodinnému modelu Sharan a výborně naši zákazníci přijali avantgardní Arteon. Volkswagen má všechny předpoklady k tomu, aby se i v letošním roce zapsal do historie rekordními prodeji na českém trhu.“

Značka Volkswagen osobní vozy zaznamenala od ledna do září 2017 na českém trhu celkem 20 584 registrací nových osobních vozů. To odpovídá meziročnímu nárůstu o 5,8 %. Nejvyšším tempem růstu během prvních devíti měsíců letošního roku se mohou pochlubit modely Tiguan (+75,3 %), Touran (+43,8 %) a Golf (+17,2 %). Velmi úspěšně si vede také velké rodinné MPV Sharan s meziročním nárůstem registrací o 10,5 %. Čeští zákazníci projevují zájem také o cestování ve velkém stylu, které nabízí avantgardní Arteon, jehož prodeje se právě začínají úspěšně rozbíhat po nedávném uvedení na trh.

Pořadí šesti nejprodávanějších modelů Volkswagen na českém trhu po třetím čtvrtletí 2017 je následující: Golf (5419 vozů), Passat (3675 vozů), Touran (2410 vozů), Tiguan (2352 vozů), Golf Sportsvan (1286 vozů) a Polo (1273 vozů).

Závěr roku bude u prodejců značky Volkswagen patřit hned čtyřem novým modelům. Již v létě byl zahájen předprodej zcela nové generace modelové řady Polo, nedávno byly otevřeny objednávkové knihy pro zcela nové malé SUV T-Roc a univerzální Tiguan Allspace, v jehož mimořádně variabilním a prostorném interiéru může být až sedm sedadel. Postavení značky Volkswagen v kategorii kompaktních MPV pak bezesporu posílí modernizovaný Golf Sportsvan.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji.
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2016 vyrobil Volkswagen 5,99 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 218 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 7700 prodejců se 74 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 13. října 2017 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika jsme za velkého zájmu médii...

Praha, 5. října 2017 – Večírková sezóna je za rohem. A proto jsme jménem našeho klienta Canon do...

Praha, 14. září 2017 - Nabízet práci je jako prodávat kávu: nesmíte zákazníka ignorovat. To je...

Praha, 7. září 2017 - Dechberoucí výhled na Prahu, kaskádovité terasy a pro někoho možná i...

Praha, 29. srpna 2017 - V rámci prvního ročníku festivalu SOUNDTRACK Poděbrady jsme novinářům...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek