Tiskové středisko

Volkswagen Zveřejněno: 19. 06. 2017

„Mezinárodní setkání obchodních parterů v Berlíně: Volkswagen připravuje prodejce na budoucnost“

Praha, 19. června 2017 – Volkswagen pozval 4500 prodejců a dovozců z 87 zemí do Berlína na mezinárodní setkání obchodních partnerů, které probíhá ve dnech 13. až 16. června. Letošní setkání se zaměřilo na transformaci automobilového průmyslu a z ní plynoucí výzvy pro prodejní síť. Mezi diskutovaná témata patřil vliv elektrické mobility a digitalizace na budoucnost prodejních konceptů.

Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen, zodpovědný za prodej a marketing, k tomu uvádí: „Žijeme v době převratné proměny našeho odvětví. Proto je velmi důležitá přímá komunikace s našimi obchodními partnery a vzájemná výměna zkušeností a názorů. Ukážeme našim partnerům, co se bude dít v nadcházejících deseti letech, abychom i nadále mohli společně utvářet trvale udržitelnou budoucnost značky. Setkání obchodních partnerů v Berlíně je fórem pro výměnu názorů na základě rovnoprávného postavení – jak se sluší a patří mezi partnery.“

„We make the future real.“ – Přeměňujeme budoucnost v realitu. Tak znělo motto pro účastníky kongresu, kteří na něm diskutovali o budoucí strategii značky Volkswagen a jejím vlivu na obchodní činnosti a prodeje. Kongres se konal v centrech „Kraftwerk Berlin“ a „Tempodrom“.

Strategie Transform 2025+ poskytuje rámec pro diskuzi nad otázkami, které jsou na programu konference. Tato strategie vytyčuje milníky pro vývoj značky Volkswagen v nadcházejících letech. Největší produktová ofenziva v historii značky je již v plném proudu. Jen v letošním roce představí Volkswagen na celém světě více než deset nových modelů.

První část modelové ofenzivy se zaměřuje na SUV. Na mnoha trzích existuje silná poptávka po těchto vozidlech a v důsledku toho se do roku 2020 výrazně zvýší podíl SUV v produktové řadě značky Volkswagen.

Volkswagen v roce 2020 spustí globální ofenzivu v oblasti elektrické mobility a představí čtyři modely na základě zcela nové platformy pro elektromobily s dojezdem až 700 km. Značka Volkswagen již naznačila podobu budoucí elektrické mobility studiemi I.D.

V období do roku 2020 bude modernizována kompletní produktová řada a nabídka v hlavních segmentech bude rozšířena. Volkswagen dosáhne svých strategických cílů inovativní, atraktivní produktovou řadou a silnou prodejní organizací.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Praha, 13. července 2016 – Pro Garanční systém finančního trhu (dříve Fond pojištění vkladů)...

Praha, 28. června - I v letošním roce proběhlo neformální setkání Hypoteční banky s novináři,...

Letos se v nejprestižnější české oborové soutěži utkalo 310 přihlášek. Nejlépe z klání vyšla...

Praha, 13. června 2017 – Rok se s rokem sešel a opět jsme se postarali o symbolické...

Praha -Průhonice, 9. června 2017 - V okolí Průhonic to první červnový čtvrtek pořádně vřelo:...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek