Tiskové středisko

SEAT Zveřejněno: 15. 05. 2017

SEAT představuje v Barceloně novou úroveň konektivity

Několik politiků, v čele se španělským premiérem Marianem Rajoyem, si s velkým zájmem prohlédlo novinky značky SEAT na autosalonu Automobile Barcelona. Kromě Rajoye navštívili expozici společnosti také předseda katalánské vlády Carles Puigdemont, ministr energetiky Álvaro Nadal a zástupce primátora Barcelony Jaume Collboni.

SEAT představuje na autosalonu Automobile Barcelona nové plody vývoje v oblasti síťově propojeného automobilu, o nichž informoval na nedávném světovém kongresu pro bezdrátovou komunikaci MWC (Mobile World Congress). Široká veřejnost tak má díky značce SEAT příležitost seznámit se na oblíbeném Barcelonském autosalonu s nejmodernější technikou španělského výrobce automobilů, která byla dosud prezentována pouze na výstavě přístupné odborníkům. SEAT také využívá autosalonu k další propagaci svého „ekosystému“ v oblasti konektivity.

Oficiální představitelé se živě zajímali o vývoj značky SEAT v oblastech produktu a konektivity. Kromě toho si také podrobně prohlédli vozidla, která SEAT na autosalonu vystavuje, v čele s novými modely Ateca FR, Ibiza a Leon Cupra, a také si vyzkoušeli nejen simulátor, který ukazuje budoucnost cestování automobilem, ale i systém rozšířené reality 4D. V neposlední řadě obdivovali v expozici značky SEAT designérskou studii na oslavu 60. výročí kultovního modelu SEAT 600, motocykl Ducati a pohár Copa del Rey.

SEAT mimo jiné informoval o projektu s novou aplikací Waze pro Android Auto, kterou Google hodlá zveřejnit ve verzi beta během několika nadcházejících týdnů. Aplikace bude k dispozici ve všech vozidlech SEAT, vybavených systémem Full Link, a návštěvníci autosalonu se s ní mohou poprvé seznámit v expozici značky SEAT.

Španělská značka navíc uzavřela smlouvu se společností Saba o poskytování služeb, souvisejících s parkováním a podporujících „ekosystém“ mobility vozidla. Partneři budou pracovat mimo jiné na systému rezervace parkovacího místa a platby za jeho použití prostřednictvím mobilního telefonu a budou se zabývat dalšími službami pro časový úsek, v němž vozidlo stojí na parkovišti. Mezi uvažované služby patří například dodání zakoupeného zboží do vozidla nebo načerpání paliva.

Výstava Connected Hub

SEAT je zastoupen také na speciální výstavě Connected Hub, která návštěvníkům představuje nová řešení v oblastech konektivity, chytré mobility a nových obchodních trendů a modelů. Zde se rovněž konala akce Demo Day pro pět nově založených firem, které se účastní podpůrného programu SEAT Accelerator by Conector. Jejich zástupci představili své projekty investorům, odborníkům a dalším společnostem. Akce Demo Day uzavřela pětiměsíční období, v němž nově založené firmy Boonder, GOI, Innroute, Open.Car a Kiwicar využívaly zkušeností mentorů při vývoji své kontaktní sítě, s podporu značky SEAT, a k optimalizaci svých obchodních modelů i definování budoucích výzev, týkajících se mimo jiné trhu, produktu, trendů vývoje výnosů nebo potřeby investic.

V této zóně se uskutečnila také skupinová diskuze Průmysl 4.0, během níž odborníci různých výrobců automobilů s výrobou ve Španělsku seznámili publikum s pokrokem svých výrobních závodů v oblasti digitalizace. Značku SEAT v diskuzi zastupoval Francisco Requena, vedoucí oddělení pro inovace a chytrou výrobu. Podrobně popsal, jak společnost SEAT uskutečňuje automatizaci a digitalizaci výrobního závodu Martorell, aby byl připraven na podmínky Průmyslu 4.0.

« Zpět na přehled všech tiskových zpráv

Nabízet práci je jako prodávat kávu: nesmíte zákazníka ignorovat. To je myšlenka za kampaní...

Praha, 7. září 2017 - Dechberoucí výhled na Prahu, kaskádovité terasy a pro někoho možná i...

Praha, 29. srpna 2017 - V rámci prvního ročníku festivalu SOUNDTRACK Poděbrady jsme novinářům...

Praha, 13. července 2017 – Pro Garanční systém finančního trhu (dříve Fond pojištění vkladů)...

Praha, 28. června 2017 - I v letošním roce proběhlo neformální setkání Hypoteční banky s...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek