Mediální trénink

z ucnova 2Zdeňka Učňová

Stalo se vám někdy, že jste se snažili něco vysvětlit redaktorovi a ve finále jste si přečetli v novinách jednoduše řečeno úplně jiný příběh? Rozčílili jste se a zanevřeli na média?

Možná nebyla chyba jen v onom novináři. Umět komunikovat s médii není vůbec jednoduché, a proto existují disciplíny jako mediální trénink. Někdo může být stokrát úspěšný manažer, ale ve chvíli, kdy je postaven tváří v tvář mikrofonu nebo kameře, neví si rady. V určité pozici se ale takový „drobný nedostatek” může stát velkým handicapem.

Mediální školení zaměřené především na praktická cvičení patří ze strany klientů k velmi oblíbeným službám. Naši mediální trenéři v agentuře AC&C Public Relations, velmi často původem sami novináři včetně televizních, vědí, co média ocení a co naopak je naprosto nepřípustné. Existují jednoduché poučky i složitější postupy, které ale skoro vždycky zabírají.

Během několika hodin tréninku se naučíte, co říct a co raději nekomentovat, jak formulovat věty, co dělat s rukama a kam se dívat, jak zakrýt nervozitu... V teoretické části přípravy se můžete dozvědět, jaká jsou specifika jednotlivých médií a bude-li to užitečné, i jaká jsou specifika některých redaktorů.

Sami se přesvědčíte, že dokonalejším vystupováním vám vzroste sebevědomí. Nové znalosti a dovednosti se pak můžou hodit nejen při rozhovorech s médii, ale i při jakýchkoliv veřejných prezentacích.

Praha, 13. října 2017 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika jsme za velkého zájmu médii...

Praha, 5. října 2017 – Večírková sezóna je za rohem. A proto jsme jménem našeho klienta Canon do...

Praha, 14. září 2017 - Nabízet práci je jako prodávat kávu: nesmíte zákazníka ignorovat. To je...

Praha, 7. září 2017 - Dechberoucí výhled na Prahu, kaskádovité terasy a pro někoho možná i...

Praha, 29. srpna 2017 - V rámci prvního ročníku festivalu SOUNDTRACK Poděbrady jsme novinářům...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek