Digitální & sociální media

i minarik 2Ivo Minařík

V okamžiku, kdy se rozhodnete vstoupit do světa sociálních médií, stáváte se vydavatelem. Musíte si správně nastavit cíle, musíte získat a poté udržet své čtenáře. Musíte hledat a správně prezentovat své příběhy. To je oblast, kterou důvěrně známe a ve které dokážeme našim klientům účinně pomoci.

Sociální média umíme i monitorovat. Stáli jsme u vzniku největšího tuzemského systému pro monitoring sociálních médií a našim klientům denní monitoring i dlouhodobější reporty dodáváme již od jara 2010. Vyhodnocujeme sentiment příspěvků i diskusí, nacházíme klíčové uživatele a dokážeme s nimi pracovat.

Od roku 2010 byly naše projekty v sociálních sítích již pětkrát oceněny v rámci Českých cen PR.

 

 

Případová studie:

nokia pripstudie 220Nokia Lumia – poprask na sociálních sítích

Sociální sítě byly klíčovým komunikačním kanálem při představení nových smartphonů Nokia Lumia v ČR. Promyšlenou strategií se podařilo vyvolat „Lumia horečku" na sociálních sítích, která se rozšířila i na tradiční média a finálně do reálného světa potenciálních zákazníků. 

Prostřednictvím vybraných influencerů, respektive jejich followerů, jsme během několika dnů zasáhli zhruba 90 procent účastníků českého Twitteru. Diskuse u recenzí tak například měly více příspěvků než iPhone4. Tento buzz se následně přelil do pozitivního vyznění článků v klasických médiích.

Projekt byl oceněn prvním místem v kategorii Technologie/IT v České ceně za PR.

Praha, 13. října 2017 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika jsme za velkého zájmu médii...

Praha, 5. října 2017 – Večírková sezóna je za rohem. A proto jsme jménem našeho klienta Canon do...

Praha, 14. září 2017 - Nabízet práci je jako prodávat kávu: nesmíte zákazníka ignorovat. To je...

Praha, 7. září 2017 - Dechberoucí výhled na Prahu, kaskádovité terasy a pro někoho možná i...

Praha, 29. srpna 2017 - V rámci prvního ročníku festivalu SOUNDTRACK Poděbrady jsme novinářům...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek