Etika

Informace je mocný nástroj. A jako s mocným nástrojem je s informací nutno pracovat: opatrně, poctivě, ale v pravou chvíli a na pravém místě rozhodně a rychle. AC&C Public Relations se při práci s informacemi řídí tzv. Stockholmskou chartou, kterou přijala za svou i česká asociace PR agentur APRA. Pochopitelně také dodržujeme platnou legislativu ČR a EU.

Klientům doporučujeme podle svého nejlepšího přesvědčení jen takové postupy, které dodržují výše uvedené mantinely. Důvěrné informace o klientech nebo informace, které by za takové mohly být považovány, jsou sdíleny jen s těmi, kdo je nezbytně potřebují ke své práci.

Za více než dvacet let existence AC&C Public Relations se nestalo, že by tuto společnost či některého z jejích zaměstnanců kdokoliv obvinil z neetického chování či jednání. Také proto s námi řada klientů spolupracuje dlouhodobě.

 

Praha, 12. února 2018 – Agentura AC&C Public Relations uspěla ve výběrovém řízení, jehož se...

Praha, 7. února 2018 - Odstartoval už osmý ročník T-Mobile Rozjezdů. Jako každý rok hledáme 42...

Praha, 1. února 2018 - Pro našeho klienta Porsche Česká republika, importéra značek Volkswagen,...

Praha, 25. ledna 2018 - Spolu s klientem Volkswagen osobní vozy jsme v národní premiéře...

Praha, 5. ledna 2018 - Naše agentura uspěla ve výběrovém řízení, jehož se zúčastnilo celkem...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek