AC&C Public Relations

Hledáte-li PR agenturu s více než dvacetiletou historií, stabilním a zároveň dynamickým týmem, poskytující dlouhodobě služby velkým tuzemským i nadnárodním společnostem a ověnčenou řadou nejvyšších ocenění, pak jste na správné adrese.

 

Pět Českých cen za PR pro AC&C



Praha, 15. června - Tři zlaté, jednu stříbrnou a jednu bronzovou cenu si odnesly projekty, které jsme pro naše klienty připravovali v minulém roce. Bodovaly projekty Slušná káva (pro LMC), portál Ušetřizanaftu.cz (DKV Euro Service) a SEAT uspěl s českým videem s Bárou Špotákovou, které se objevilo ve španělském TOP Gearu.

Třikrát ocenily odborné poroty projekt realizovaný pro LMC, ve kterém jsme přesvědčovali personalisty, aby vždy odpovídali kandidátům, kteří jim pošlou svůj životopis. Odpověď na svůj životopis totiž do loňského léta nedostalo včas (do 14 dnů) 68 % lidí. To poškozuje image firem, ale také našeho klienta LMC. Lidé ztrácejí důvěru v celý systém zprostředkování práce. Kampaň AC&C PR ukázala, jaké to je, když vás někdo ignoruje, na skutečném farmářském trhu jsme prodávali kávu a zákazníky nechávali opravdu dlouho čekat. Klient schválil i odvážný krok podobně „vytrolit“ novináře. Kombinací mediálního pokrytí, komunikace na sociálních sítích i té přímé s personalisty se během kampaně podařilo zvýšit počet včasných odpovědí na zaslaná CV z 38 na 47 %. Slušná káva si vysloužila vítězství mezi Business to Business projekty, druhé místo mezi tiskovými konferencemi a třetí místo ve Firemní komunikaci.

Vítězem v kategorii Služby se stal projekt DKV, který dokázal, že i nenáviděný telesales může být sexy a generovat dobrý byznys, pokud využijete sociální sítě a jasná sdělení bez marketingového balastu. Kolegové z týmu DKV využili toho, že všichni chtějí ušetřit a všichni jsou na Facebooku a na tom založili akvizici zákazníků DKV Euro Service. Vytvořili virtuální síť pump s nízkou cenou nafty. Informaci jsme servírovali na FB s využitím přesného targetingu. Formuláře se jen hrnuly, lidé z telesalesu obvolávali pouze skutečné zájemce a smlouvy se uzavíraly jak na běžícím pásu.  

Nejlepším projektem kategorie Přeshraniční projekty bylo umístění českého videa s Barborou Špotákovou ve španělské verzi Top Gearu. Český importér značky SEAT přišel se zajímavým nápadem, jak využít svou ambasadorku. Postavil Barboru Špotákovou, dvojnásobnou zlatou olympijskou medailistku, s oštěpem v ruce proti vozu SEAT Cupra, držiteli dvou rekordů na německém závodním okruhu Nürburgring. Kdo bude rychlejší? Video bylo natočeno v České republice s českými aktéry a mateřský SEAT jej umístil na globální Press portál. Využila ho komunikační oddělení z 20 zemí z celého světa. Objevilo se i na webu španělského Top Gearu.

Kompletní výsledky České ceny za Public Relations najdete zde.

« Zpět na přehled novinek

Praha, 15. června - Tři zlaté, jednu stříbrnou a jednu bronzovou cenu si odnesly projekty,...

Praha, 31. května - Do 8. června můžete na www.rozjezdy.cz/hlasovani rozhodnout o vítězi ceny...

Praha, 25. května 2018 - Podruhé po sobě jsme získali prestižní evropskou PR cenu Golden Sabre....

Praha, 23. května 2018 - Agentura AC&C PR je jako tradičně mezi agenturami s nejvyšším počtem...

Praha, 18. května 2018 - Již poosmé pomáháme T-Mobilu s publicitou soutěže začínajících...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek